SMG/KRC Poland Human Resources jest czołową firmą doradztwa personalnego obecną na polskim rynku od 1992 roku. Nasze usługi obejmują szeroko pojęte doradztwo personalne - od podjęcia decyzji o zatrudnieniu pracownika, poprzez jego rekrutację i selekcję, a skończywszy na szkoleniach, warsztatach i indywidualnych sesjach. Prowadzimy również projekty z zakresu doradztwa organizacyjnego.
Celem SMG/KRC Poland HR jest świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych dla firm i instytucji działających na polskim rynku, którym zależy na własnym rozwoju zawodowym i polepszeniu swojej pozycji na rynku pracy. Oferta SMG/KRC Poland HR jest tworzona i realizowana przez specjalistów w zakresie psychologii i metodologii szkoleń oraz praktyków posiadających wieloletnie doświadczenie w pracy konsultacyjnej i szkoleniowej.
W trakcie prowadzonych przez nas zajęć koncentrujemy się zarówno na nauczaniu uczestników konkretnych sposobów działania, efektywnych
w określonych okolicznościach, jak i na dostarczeniu im umiejętności bardziej uniwersalnych, możliwych do wykorzystania w różnych sytuacjach zawodowych. Do pierwszej „technologicznej” grupy należą np. zasady sprawnej organizacji czy optymalne procedury zarządzania. Drugą tworzą takie umiejętności jak: rozwiązanie konfliktów, efektywne porozumiewanie się, analiza przyczyn własnych porażek i sukcesów czy tworzenie pozytywnego nastawienia do pełnionej roli.
Szkolenia zamknięte
- sprzedażowe SMG/KRC HR skierowane do samodzielnych specjalistów, jak i menedżerów zarządzających zespołami handlowymi
- ZZL przeznaczone dla pracowników działów personalnych, których zadania skupiają się na ewaluacji przydatności kandydatów do pracy oraz samych pracowników
- menedżerskie dedykowana dla przedstawicieli kadry zarządzającej bez względu na zajmowaną hierarchii pozycję
- trening integracyjny dla wszystkich firm dążących do zintegrowania pracowników, zwiększenia ich identyfikacji z przedsiębiorstwem oraz wypracowania standardów kompetencyjnych i komunikacyjnych w zespole
Szkolenia otwarte
Assessment i development centre - Szkolenie ma na celu przybliżenie techniki Assessment Centre pracownikom działów personalnych zajmujących się na co dzień przyjmowaniem pracowników do pracy i/lub określeniem potencjału pracowników już zatrudnionych.
Motywowanie pracowników - Warsztat skierowany jest dla wszystkich osób kierujących zespołami, którzy chcą nabyć umiejętność skutecznego motywowania pracowników do codziennej pracy.
Obsługa klienta w sytuacji reklamacji - Szkolenie przeznaczone dla wszystkich osób na co dzień pracujących z klientami i chcących nauczyć się jak reagować w sytuacji zgłaszania reklamacji.
Planowanie sukcesu zawodowego - Szkolenie pozwoli uczestnikom na zapoznanie się z możliwościami realizacji kariery na współczesnym rynku pracy.
Psychologia obsługi klienta - Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą doskonalić i rozwijać swój warsztat zawodowy w zakresie obsługi klienta.
Skuteczna rekrutacja i selekcja - Szkolenie dla osób, do zadań, których należy dbanie o rekrutację i selekcję kandydatów do pracy.
Skuteczny sprzedawca - Szkolenie uczy profesjonalnego przygotowania do sprzedaży i posługiwania się skutecznymi technikami sprzedaży ze szczególnym uwzględnieniem profesjonalnej identyfikacji potrzeb.
Sposoby radzenia sobie ze stresem życiowym i zawodowym - Trening antystresowy - Szkolenie uczące rozpoznawania źródeł
i oznak stresu. Warsztat skierowany do tych, którzy chcieliby opanować umiejętności radzenia sobie ze stresem.
Trudne sytuacje w pracy trenera - Szkolenia dla trenerów chcących nauczyć się jak zachować się w sytuacjach, które przytrafiają się na zajęciach, a które mogą istotnie wpłynąć na jakość prowadzenia szkolenia i na jego efekty.
Warsztat menedżerski – coaching inteligencji emocjonalnej menedżera - Praktyczne warsztaty dla menedżerów doskonalące umiejętności rozwoju siebie i ludzi oraz przybliżające koncepcję coachingu inteligencji emocjonalnej w przywództwie.
Więcej informacji na naszej stronie Internetowej